italia.reismee.nl

Dag 3 stukje 4, 5 en 6

Dag 4 en 5

Zo lekker lui in Italië levert dan ook weer op dat we een dag achter lopen met onze verhalen vermelden.. en dat is misschien niet altijd het meest handig..

Dag 3 (stukje, en dan bedoelen we letterlijk ook een STUKJE)

Ok, t feest de 15e was niks.. we hebben gezocht.. er was geen feest.. nergens niemand.. niets.. leuk..

Dag 4

Maar we hebben jullie nog een verhaal tegoed over het circus, wat werkelijk erg grappig was.. en ook best leuk, allereerst het omkleden voo het circus, Monique had mooie kleren aangetrokken, gaat naar Shanna toe en vraagt: Shan, kan ik zo naar het circus toe?? Waarna Shanna serieus antwoord: ja, je kan er zo werken.. leuk.. erg erg leuk

Lopend naar het circus toegegaan, onderweg vriendelijk bueno cera gezegd, waarna de twee betse vrouwtjes idachten dat we Italiaanse meisjes waren, begon het ene vrouwtje ene heel betoog te houden over mij (waarover ze het had geen idee) maar ze bleef maar op mijn schouders kloppen.. Uiteindelijk hield ze een hand boven haar eigen hoofd, en daaruit haalden wij half de vraag dat ze zich afvroegen hoe lang ik was.. Dus wij een beetje in het Italiaans engels Nederlands proberen te vertellen wat we wilden zeggen... nouja, daar begrepen ze helemaal niets van.. en zij begon weer verder met tegen mij aan te praten..nou ook niet erg euh duidelijk, nee tevens begrepen we er weer helemaal niets van.. Uiteindelijk probeerden ze dus te vragen waar we heen gingen.. En wij gezegd dat we onderweg waren naar het circus.. die vrouwen 'cirkoes?'ja zeiden wij Circoes ja.. en zij begrepen er helemaal niets van.. uiteindelijk.. ja hoor, ze hadden het door: 'aaah cirkoe!!..' dus.. probleem was.. de S achter het woord Cirkoes.. dat begrepen ze net even niet..

Nouja, eenmaal doorgelopen dwaalden onze gedachten af naar wat de beste vrouwen gezegd konden hebben.. en ons definitieve antwoord was, dat ze wilden weten wat voor groeihormonen Monique gebruikt had, jammer dat ze al uit het oog waren, we hadden het ze zo graag willen vertellen...

Nouja.. het circus: wij waren ervan overtuigd dat het 5 euro was.. dat stond op de kaartjes en op de posters (uiteindelijk dus niet op de posters bleek) maar wij kwamen daar aan, bleek de prijs ietsjes duurder te zijn, nouja, wij de LATERALE rij genomen, en het was niet erg druk dus dat kwam goed uit.. Wij gaan zitten en t was niet erg druk.. kwam er een Clown en een Winnie the Pooh achter ons staan.. (monique schrok zich werkelijk het apenzuur) maar die kwamen dus gezellig bij ons buurten.. Om een foto te laten maken, die ons bijna werd gedwongen om te kopen voor 20 euro (ZIJN ZE GEK?!?!) wij wilden geen foto, maar ze bleven aandringen om ons die foto aan te smeren.. toen begon het programma.. (en ze bleven nog steeds hun foto's aansmeren..) en wij al gezegd: we willen de show zien (en zij gingen niet weg, oh nee.. nog lange niet nog lange niet).. Uiteindelijk met wat moeite toch maar weggegaan..

en toen begon het circus.. Was allemaal erg leuk.. vooral de clown was supergrappig.. Er was een spectaculaire internazionaaale act van een man met slangen.. en 1 krokodil.. goh dat was wat.. die beste man was eerst een minuut of 10 bezig om alle 20 slangen ongeveer uit zijn kisten te halen.. en over de piste te verdelen (en wij maar denken, als hij de tel maar niet kwijtraakt).. En toen begon het hoor.. de show met de slangen.. Nou, de show was, dat alle 20 slangen vakkundig weer in de zelfde kisten werden opgeruimd

Dat waren de slangen, en krokodil niet te vergeten.. toen kwam de act met de leeuw.. WOWWW.. een leeuw die door een hoepel springt.. nou.. daar heb je wel bewondering voor, voor de kracht der natuur.. de koning van de dieren.. DE BAAS VAN DE JUNGLE.. behalve als de leeuw in kwestie van pluchen is gemaakt.. en met een trap onder zijn hol, de hoepel doorvliegt.. maar t was wel grappig.. Ook was er nog een giraffe en een minipaardje en dromedarissen 2 stieren, alpacca's en een show met een olifant, die werd buiten gehouden, maar dan moest je wel 5 euro extra betalen.. En als je ervoor koos om de olifant dan miste je een gedeelte van de show binnen.. mm.. leuk.. Maar we lagen wel dubbel om de clown, die was erg grappig!..

Dat was het circus..

Toen gingen we onderweg naar huis.. zijn aangevallen door twee honden (ok.. die honden blaften gewoon erg hard, en stonden achter een hek, maar toch) wij schrokken! Ook even ons hart gecheckt en ja die doet het ook goed in Italië die honden hadden we nog niet gezien in het circus.. Even nog wat gedronken in de stad een Malibu cola en een alcoholvrije cocktail gedeeld , toen kwamen we een Afrikaanse vrouw tegen op de boulevard, die een kindje met een doek op haar onderrug droeg.. Waarna Shanna de opmerking maakt: Hey.. nou moet ze niet gaan zitten.. Als ze dat doet is het een babysitter.. (wat een gemene gedachten.. foei foei..)

en toen lekker ons bedje in gedoken..

Toen dag 5

Opgestaan, gegeten, Shanna misselijk.. daarna boodschappen doen bij een grote supermarcato.. groot, leuk en een klein winkelcentrumpje (want ja je blijft vrouw he?) nou terug naar hotel met de boodschappen, zijn we een keer uit lunchen gegaan in de stad en voor het eerst (ja het is verschrikkelijk) een echte italiaanse italiaanse pizza op, en de reden dat het een Italiaanse Italiaanse pizza was, kwam dooe het feit dat we m in Italië aten en niet in Nederland want dan zou het een Nederlandse Italiaanse pizza zij.. Prego?

Nouja, ook hartstikke leuk.. en we hebebn ons tripje voor vrijdag geboekt naar San Marino, dat is een klein landje IN Italië, en daar gaan we morgen heen.. en we gaan daar een heus Martelmuseum bezoeken (jaja).. gisteravond met wat Nederlanders hier een spelletje gedaan en gezellig gekwebbeld.. En toe was het weer dag 6

Dag 6 (vandaag)

Lat uit bed, naar het strand, gezond, gezwommen, Monique was het weer zat, Shanna ook (zei ze).. Ijsje gegeten (hoe kan t ook anders) en nu zitten we op het terras van het hotel dit verhaal te typen, en ja, we hebben zin om een verhaal te typen allen er is vandaag gewoon niets gebeurd.. niets bijzonders.. niets zorgwekkends niet spannends leuks enigs aardigs of geks.. t was saai.. maar we kunnen er mee leven in 28 graden in de ochtend in de schaduw)

Straks lekker eten en morgen San Marino here we come..!!!

Ciao bella's en bello's arriverderci !! xx Shanna en Monique

pris

Vanochtend op het weerbericht zag je ook echt in HEEL Europa bewoling BEHALVE in Italië... Jullie boffen :D. Was de pizza lekker??? X

sterretje

nou meiden blij toe dat jullie niet zijn opgelicht door clowns. Dacht altijd dat ze lief, grappig, dom en onschuldig waren. Dat geldt zeker niet voor Cirkoeclowns. De scholen zijn trouwens weer begonnen en het leven zal ook hier vanaf volgende week weer snel als vanouds zijn. Dewi gaat dinsdag haar rooster + boeken halen en vanaf woensdag is er weer gewoon school. Ik weet niet of spikey je nog aankijkt als je terug bent, dus wat dat betreft is er nog heel wat goed te maken. Zo gauw je thuiskomt verwacht hij natuurlijk direct dat je met hem een rondje langs het meer loopt. :]. groetjes van ons allemaal en van ...... (sorry Spike draait zijn kop weg)

Je zwager,zus en neefje

Hi meiden. Gaaf hoor jullie verhalen! Wij zitten nu op n terras waar inter er is in Duitsland. Sebas en ik zouden gaan raften vandaag,komen we aan gaat t niet door vanwege kans op onweer...hebben jullie dat nou ook??? Gaaf dat jullie vandaag die trip hebben gedaan,hoe was het? Wil erg graag even komen kijken mag dat? Even mee stadten en met jullie naar het strand ??? Mag wel toch? Lieverds geniet ervan,dikke x uit Duitsland.

pris

groetjes van tante truus! die foto van het strand is zooo jaloersmakend! hoewel de zon hier gelukkig ook weer schijnt :D

sterretje

Hee, hallo!!!???